Vi vill gärna höra om dina upplevelser från din resa till Island och din uppfattning om oss. Ditt omdöme är viktigt för oss. Det hjälper oss både att bli bättre och framtida resenärer får veta vad de kan förvänta sig. Efter din hemkomst får du ett mejl med några korta frågor om din resa. Frågorna tar ca 2-3 minuter att besvara.
Tack så mycket på förhand!
Vid försenat bagage måste du anmäla det till flygbolagets representanter på flygplatsen. Om bagaget saknas får du fylla i en Property Irregularity Report (PIR-rapport) för att efterlysa ditt bagage. Flygbolaget kontaktar dig när ditt bagage har återfunnits. Om du inte gjorde någon PIR-rapport på flygplatsen behöver du omgående ta kontakt med ditt flygbolag.
Om ditt bagage blivit skadat i samband med flygresan måste du göra en skadeanmälan på flygplatsen. Om skadan inte upptäcks på flygplatsen kan du anmäla skadan upp till 7 dagar efter det att skadan uppstod.
Det är viktigt att du behåller ditt boardingkort samt resehandlingar tills ditt bagage har återfunnits eller ersättning utbetalats.
Naturligtvis utgår vi ifrån att du blir nöjd med din resa. Skulle ändå en tvist uppstå skall alla reklamationer görs omedelbart till den som tillhandahåller tjänsten, reseledare eller Vulkanresor. Detta är nödvändigt för att snabbt kunna åtgärda problemet. Krav på prisavdrag eller skadestånd ska sändas in till Vulkanresor så snart som möjligt.
Hittar du inte svaret på dina frågor?
Kontakta oss genom att fylla i kontaktformuläret nedan, eller ta kontakt med våra kunniga säljare direkt via telefon.





